طالب‌لو و بازیکنانی به نام “ایران”

۲۹خردادماه،

دروازه‌بان سابق تیم ملی با ابراز خوشحالی از صعود ایران به جام‌جهانی، رحمان احمدی را از ارکان پیروزی تیم ملی برابر کره دانست.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با ابراز خرسندی از صعود تیم ملی به جام‌جهانی عنوان کرد: ابتدا اجازه بدهید تا از عملکرد رحمان احمدی تشکر کنم. او برابر کره‌جنوبی شجاعانه حاضر شد و یکی از ارکان اصلی پیروزی ایران برابر کره‌جنوبی بود. از سویی این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این موفقیت‌ می‌تواند سرعت پیشرفت فوتبال ما را بیشتر کند و بر کیفیت لیگ موثر باشد.

او افزود: این پیروزی انگیزه بازیکنان را افزایش خواهد داد و سبب می‌شود هواداران از فوتبال لذت بیشتری ببرند. حضور تیم ملی در جام‌جهانی حتی سبب اشتغال‌زایی و لژیونر شدن بازیکنان بسیاری هم خواهد شد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در ادامه دربارهٔ بازی ایران برابر کره صحبت و اظهار کرد: بازی ایران و کره را سوای دو بازی قبلی نمی‌دیدم. همه اعضای تیم ملی چه اعضای داخلی و چه اعضای خارجی تیم ملی برای موفقیت همدل شده بودند.

او در پاسخ به این سوال که گرفتن ۹ امتیاز در سه بازی نهایی را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: هر زمان که کار را ساده گرفتیم به مشکل خوردیم. وقتی احساس خطر می‌کنیم، نمایشی دیگر از خود نشان می‌دهیم. با این احساس خطر یک دل شده و توانستیم از این مرحله عبور کنیم. شاید این سختی کار، به شیرینی و جذابیت صعودمان اضافه کرد. فکر می‌کنم عاملی که سبب کسب ۹ امتیاز در سه بازی شد، بازیکنی به اسم ایران بود. قشنگی کار همین یک دلی زیر نام ایران بود.

طالب لو در پایان از ضرورت برنامه‌ریزی برای جام‌جهانی سخن گفت و افزود: در حال حاضر در اردوی سرعین راه‌آهن هستم وگرنه برای استقبال از تیم ملی به ورزشگاه آزادی می‌رفتم. به هر حال هر چه بوده، تمام شده و از امروز باید برای سال بعد برنامه‌ریزی کنیم. مطمئن باشید، از امروز به خاطر حضور در جام‌جهانی همه بازیکنان به شکلی دیگر در تمرین‌ها حاضر شده و تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.