طالب‌ لو: کعبی خیلی ما را اذیت کرد

۳۰م دیماه ،

وحید طالب‌ لو دربارهٔ شرایط داربی گفت: داربی بازی خاصی است و به سبب دیدار دو تیم پرطرفدار حساسیت‌های فراوانی را با خود به همراه دارد. از طرفی هواداران دو تیم تنها برد می‌خواهند و همین مساله فشار مضاعفی را بر بازیکنان وارد می‌سازد و به همین دلیل تیم‌ها ناخواسته ابتدا برای نباختن به میدان می‌روند، سپس به برد فکر می‌کنند، هر چند تساوی نیز باخت خفیفی محسوب می‌شود.

این سنگربان سابق استقلال دربارهٔ خاطره اولین داربی‌اش گفت: سال ۸۳ برای اولین بار داربی را تجربه کردم. من همواره از دو، سه هفته‌ قبل از داربی تمام تمرکزم را بر روی آن دیدار می گذاشتم و حتی کارهای روزمره و عقب افتاده‌ام را نیز به بعد از داربی موکول می‌کردم. چرا که صرف نظر از نتیجه‌، نمی خواستم وجدان درد داشته باشم. در آن بازی وقتی دو بر یک از پرسپولیس عقب افتادیم، شرایط بسیار سخت شد و با تجربه‌های تیم مثل فکری و نیکبخت و منصوریان تیم را جمع کردند و با توجه به جوان‌تر بودن تیم ما توانستیم فشار مضاعفی را بر پرسپولیس وارد کنیم و بازی را سه بر دو بردیم و بعد از آن بازی تازه متوجه شدم داربی چه دیدار بزرگ و سختی است.

طالب‌ لو بهترین خاطره‌اش از داربی را این گونه توضیح داد: به لحاظ شخصی داربی سال ۸۶ که با تساوی یک بر یک به پایان رسید را بهترین داربی‌ام می‌دانم. در آن بازی موفق به گرفتن ضربه پنالتی معدنچی شدم و بسیار بازی سنگینی بود. پرسپولیس در آن دیدار فشار زیادی به ما وارد کرد و دیدار رفت را هم شکست خورده بودیم و به همین دلیل فشار بیشتری را حس می‌کردیم. از لحاظ تیمی نیز همان داربی سال ۸۳ بهترین خاطره من است.

این بازیکن سابق استقلال تلخ‌ترین خاطره‌اش را شکست از پرسپولیس در سال ۸۸ می‌داند و دربارهٔ آن بازی این گونه نظرش را گفت: در آن دیدار رکورد شکست نخوردن من از پرسپولیس شکسته شد و به خوبی به یاد دارم که سید صالحی توپ خوبی را در جلوی دروازه‌ پرسپولیس از دست داد و همان توپ وارد دروازه‌ ما شد و با نتیجه‌ دو بر یک شکست خوردیم. واقعا در این بازی حسین کعبی خیلی ما را اذیت کرد!

وحید طالب‌ لو که این روزها در حال تمرین با راه آهن است، به ایسنا گفت: از مدت‌ها قبل علی دایی و بهزاد غلامپور به من پیشنهاد داد تا با این تیم تمرین کنم و اظهارنظر اخیر آقای دایی هم مبنی بر احتمال جذب من، نه از حرفه‌ای بودن، بلکه یک کار رفاقتی است و از این که این دو نفر به من آنقدر لطف دارند خوشحال هستم و بسیار ممنون هستم.

طالب‌ لو در ادامه از وضعیت دستش گفت و افزود: مدت‌ها بدنسازی داشتم و در حال حاضر مصدومیتی ندارم و با قدرت کامل در تمرینات راه‌آهن حاضر می شوم و امیدوارم روزی دوباره به تیم ملی هم برسم.

این دروازه‌بان سابق استقلال در پایان با ابراز امیدواری از برد استقلال در داربی این هفته‌، دربارهٔ این مسابقه گفت: پرسپولیس با تغییرات اخیر مدتی است بر روی یک نوار خوب حرکت می‌کند و از طرفی استقلال نیز در شرایط باثباتی به سر می‌برد. با توجه به این موارد فکر می‌کنم دیدار سخت و زیبایی از کار در بیاید و در نهایت امیدوارم استقلال برنده این دیدار باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.