طالب نعمت‎پور: به‎ جای من به مسابقات نروند، جای کسی نمی‎روم!

۳۰اردیبهشت،

10-254.jpg

فرنگی‎کار ۸۴ کیلوگرم تیم ملی معتقد است نباید از کادر فنی تازه تیم ملی انتقاد شود.

طالب نعمت‎پور در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی، اظهار کرد: اردوهای خوبی داشته‎ایم و بچه‎ها تقریباً آماده می باشند. خودمان را برای مسابقات یادگار امام(ره) که ۲ خرداد در تهران برگزار می‎شود، آماده می‎کنیم.

وی ادامه داد: با مربیان تیم ملی صحبت کرده‎ام و اگر به شرایط ایده‎آل برسم در این پیکارها کشتی می‎گیرم. با نظر کادر فنی، ملی‎پوشان در مرحله آخر انتخابی تیم ملی باید کشتی بگیرند و حضور در بقیه مسابقات بستگی به آمادگی بدنی آنها دارد.

این فرنگی‎کار لرستانی، در مورد این‎که بعضی کارشناسان معتقدند که تیم ملی در نبود محمد بنا بد نتیجه گرفته، تصریح کرد: در چند سال قبل، کشتی فرنگی نتایج خوبی گرفته که گل سر سبد آن‎ها قهرمانی در المپیک لندن بود. در دو مسابقه‎ای که بنا سرمربی تیم ملی نبود (جام جهانی و قهرمانی آسیا) نفرات المپیکی حضور نداشته‎اند و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا کادر فنی عوض شد و فقط نزدیک به دو، سه هفته با ما کار کردند و این مدت نمی‎تواند، سبب انتقاد از کادر فنی تازه شود.

نعمت‎پور تأکید کرد: باید به مربیان تازه فرصت دهند تا خودشان را نشان داده و نمی‎شود در دو، سه هفته کاری انجام داد.

برخی می‎گویند، شاید حق نعمت‎پور نبود امسال به مسابقات قهرمانی آسیا، اعزام شود که وی در این خصوص گفت: مربیان من را از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف کردند و قبل از آن مسابقات در بازی‎های دانشجویان جهان و جام جهانی کشتی گرفته و تقریباً آماده بودم. نظر کادر فنی بود که به آن مسابقات بروم و اگر کسی به‎جای من به مسابقات اعزام نشود، مطمئن باشید به‎جای کسی نمی‎روم! در آن مسابقات داوری افتضاح بود و اگر در کشتی نیمه‎نهایی به ضررم نمی‎گرفتند، بدون شک طلا می‎گرفتم. به هیچ وجه از برنزی هم که گرفتم راضی نیستم.

فرنگی‎کار تیم ملی با بیان این‎که در وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی‎گیران خوب و جوانی حضور دارند، اضافه کرد: تمام تلاشم را به کار می‎گیرم تا دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی که شهریورماه در بوداپست برگزار می‎شود، به تن کنم و می‎خواهم طلای این مسابقات را کسب کنم.

وی که در لیگ برتر عضو تیم فولاد ماهان اصفهان است، در مورد این لیگ، اظهار کرد: دور رفت تمام شده و قرار است دور برگشت به صورت متمرکز برگزار شود. امیدوارم در فصل‎های آینده این مسابقات با برنامه‎ریزی بهتری برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.