طاهری: اگر صانعی هم مثل شمس انتخاب می‌شد، به مشکل برنمی‌خوردیم/ با عاملان شکست برخورد شود

۰۱م آذر ،

1883249_big-lnd.jpg

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید: نتیجه‌ تیم ملی فوتسال در جام جهانی قابل توجیه نیست و هیات رییسه فدراسیون در بررسی استعفای ترابیان باید صلاح فوتسال را در نظر بگیرد.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتسال بدون حضور عباس ترابیان در کمیته‌ فوتسال توضیح داد: ابزار برگزاری بازی‌های لیگ مشخص است و تغییر و تحولات نمی‌تواند در برگزاری آن خلل وارد کند. به هر حال لیگ برتر پس از تعطیلات طولانی دوباره استارت می‌زند و تنها ممکن است مسابقات پویا نباشد.

وی ادامه داد: نتایج در رشته‌های توپی مثل فوتبال و فوتسال غیر قابل پیش‌بینی است و تیم ملی فوتسال هم نتیجه‌ دور از انتظار کسب کرد. از رییس کمیته‌ فوتسال گرفته تا تدارکات تیم، قبل از مسابقات می‌گفتند با توجه به قرعه باید در گروه دوم شویم و به جمع چهار تیم برتر می‌رویم. به اعتقادم این تفکر به تیم ملی ضربه زد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند همچنین دربارهٔ استعفای عباس ترابیان، مطرح کرد: خودم به شخصه همیشه از منتقدان ترابیان بوده ام و دربارهٔ عدم پخش بازیهای لیگ، نبود درآمد برای باشگاه‌ها، اعضای هیات رییسه سازمان لیگ و بسیار موضوع‌های دیگر با او اختلاف نظر داشتم. اما دربارهٔ بودن یا نبودن ترابیان، تنها کفاشیان تصمیم می‌گیرد و هیات رییسه فدراسیون که اعضایش صاحب نظر می باشند باید آن را بررسی کنند. امیدوارم هر چه به صلاح فوتسال است اتفاق بیفتد چون همه به دنبال صلاح فوتسال هستیم.

طاهری ادامه داد: دیگر آب رفته به جوی برنمی‌گردد و باید به گونه‌ای با عاملان شکست برخورد شود که دیگر شاهد چنین ناکامی‌هایی نباشیم. همچنین زمانی که ناکامی به وجود می‌آید، همه مقصرند، اما ترابیان که به تنهایی سرمربی تیم ملی را انتخاب کرد باید پاسخگو باشد. یادم می‌آید بعد از رفتن صادق درودگر از کمیته‌ فوتسال، عباس ترابیان برای انتخاب سرمربی تیم ملی جلسه هم اندیشی برگزار کرد و حاضران از بین شمس، ابطحی و خوراکچی به حسین شمس رای دادند. این اتفاق در زمان ابتدایی حضور ترابیان در فوتسال رخ داد، اما اگر این رویه ادامه پیدا می‌کرد به این مشکلات نمی‌رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند همچنین دربارهٔ تبانی فوتسال این باشگاه و تحویل ندادن جام قهرمانی به باشگاه شهید منصوری قرچک، تصریح کرد: برای چه باید جام را تحویل دهیم؟ ما ۱۱ گل به پرسپولیس زدیم، اما منصوری هفت گل به ماهان تیم سوم جدول زد و تبانی در این بازی به چشم می‌آید. آقای فردوسی‌پور هم که با توجه به ابزارش در هر برنامه گریزی به این موضوع می‌زند و می‌گوید خدا جای حق نشسته است. اگر خدا جای حق نشسته است، پس ما به جام ملت‌های آسیا نمی‌رفتیم. نامه‌ای هم به کفاشیان نوشته‌ایم که جواب نداده‌اند. جام هم تا ابد در اصفهان خواهد ماند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.