طباطبایی‌نژاد دوباره در وزارت ارشاد مامور می شود؟

در حالی که اخیرا خبرهایی درباره رییس سازمان سینمایی منتشر شده مبنی براینکه قرار است به عنوان رایزن فرهنگی به کشوری اروپایی مامور شود، زمزمه‌هایی هم از پایان ماموریت معاون نظارت و ارزشیابی این سازمان و بازگشت او به صدا و سیما به گوش می‌رسد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، حدود یک سال و سه ماه از انتصاب سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد به جای ابراهیم داروغه‌زاده در معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی می‌گذرد. او در مقام تهیه‌کننده ارشد سازمان صدا و سیما به سازمان سینمایی مامور شد و از سال ۹۲ تا ۹۸ سکان‌دار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود.

طباطبایی نژاد با توجه به پستی که در سازمان سینمایی دارد و شبکه نمایش خانگی یکی از زیرمجموعه‌های کاری او محسوب می‌شود، در چند ماه اخیر اظهارات صریحی درباره شبکه نمایش خانگی و واگذاری آن به صدا و سیما مطرح کرد.

حال خبر رسیده که سازمان صدا و سیما با تمدید ماموریت او در سازمان سینمایی موافق نیست و برخی مدیران سازمان سینمایی نیز این موضوع را تایید کرده‌اند. 

با این حال در گذشته این اتفاق هم افتاده که در چنین شرایطی نامه‌نگاری‌ها به تمدید ماموریت ختم می‌شود ولی در این ماه‌های پایانی دولت گمانه‌زنی برای جایگزین رییس و مهم‌ترین معاون سازمان سینمایی در نوع خود جالب توجه است و باید دید آیا صدا و سیما در چند ماهه آخر باقی مانده دولت، موافقت خود را با ادامه ماموریت طباطبایی نژاد خواهد داشت؟!

محمد حمیدی مقدم، محمود اربابی، ابراهیم داروغه زاده و…. از جمله مدیرانی بودند و هستند که از سازمان صدا و سیما به سازمان سینمایی مامور شده بودند و یا همچنان مامور هستند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.