طراحان سوال از رئیس جمهور کمیته تشکیل دادند

نماینده مردم ساری در مجلس از تشکیل کمیته‌ای ۷ نفره برای انجام طرح سؤال از رئیس‌جمهور خبر داد.

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به جلسه نمایندگان طراح سؤال از رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه کمیته‌ ۷ نفره‌ای برای انجام طرح سؤال از رئیس‌جمهور  تشکیل شد.
 
وی در ادامه به اعضای این کمیته اشاره کرد و افزود: بنده به همراه عبدالکریم حسین‌زاده، علی مطهری، منصور حقیقت‌پور، جعفرزاده، محمدعلیپور و عوضحیدرپور اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهیم.

عضو کمیسیون عمران با بیان‌اینکه وی به عنوان سخنگوی این کمیته انتخاب شده است، تصریح کرد: طبق تصمیمی که دراین  جلسه گرفته شده است، عوض حیدر‌پور نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی نیز به عنوان نماینده  این کمیته در کمیسیون برنامه و بودجه برای سوال از رییس جمهور انتخاب شد.

 نماینده مردم ساری در ادامه یادآور شد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نماینده رییس جمهور ۷ روز زمان دارد تا با حضور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به سوالات مطرح شده پاسخ دهد که در صورت قانع نشدن نمایندگان از پاسخ وی، شخص رییس جمهور باید با حضور در صحن علنی مجلس، به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

سخنگوی کمیته طراحان سوال از رئیس جمهور در خاتمه خاطر نشان کرد:  تا این لحظه نماینده رئیس جمهور برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان  در کمیسیون مربوطه مشخص نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.