طراحان سوال از رئیس‌جمهور فردا تشکیل جلسه می‌دهند/نماینده رئیس‌جمهور یکشنبه هفته آینده به مجلس می‌آید

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این ابلاغیه، دولت موظف است نماینده تام‌الاختیار خود را برای پاسخگویی به کمیسیون معرفی کند تا در جلسه کمیسیون برای پاسخگویی به پرسش‌های مطروحه در این طرح، حاضر شود.

غلامرضا کاتب یکی از طراحان این سوال از حضور رییس‌جمهور یا یکی از معاونان وی یا یکی از وزرای دولت برای پاسخ به سوالات مندرج در طرح سوال از رییس جمهور به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد که بعدازظهر یکشنبه هفته آینده باید در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه حضور یابد.

محمد دامادی نماینده ساری هم به خبرآنلاین گفت که طراحان سوال از رئیس‌جمهور فردا با یکدیگر جلسه خواهند داشت. او که روز گذشته از تشکیل کمیته منتخب سوال کنندگان از رئیس​جمهور با حضور عبدالکریم حسین​زاده، منصور حقیقت​پور، علی مطهری، عوض حیدرپور، محمد دامادی، علیپور و جعفرزاده خبر داده بود از عضویت جدید نعمتی و امیرآبادی نماینده قم در این کمیته خبر داد.

گفتنی است صبح امروز غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس طرح سال از رئیس جمهور را مخالف مصلحت خوانده بود و فاطمه آلیا دیگر عضو این کمیسیون نیز به ایسنا گفته بود که این فراکسیون در جلسه روز گذشته (یکشنبه) خود رسما مخالفتش را با طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرده و قرار شده اعضای فراکسیون امضای خود را پس بگیرند.

این در حالی است که کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفته است: تا لحظه ارسال نامه طرح سوال از رییس جمهوری هیچ یک از امضا‌کنندگان، امضای خود را پس نگرفتند. دامادی سخنگوی نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهور هم تاکید کرد که نظر فراکسیون اصولگرایان در مخالفت با طرح سؤال، موجب منتفی شدن آن نمی‌شود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.