طراحی خودرویی لوکس با قدرت تانک +عکس

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، خودروهای نظامی از جمله تانک ها بیشترین حفاظ را در اطراف خود دارند تا در مقابل گلوله و انواع مواد آتش زا مقاوم باشند. این امکان در خودروهای سواری تنها در حد گلوله مقاومت دارد ولی جدیدترین طرح “مایک انیا” چیز دیگری ار نشان می دهد.

“مایک انیا” به تازگی از خودرویی رونمایی کرده است که می تواند ایمن ترین خودروی آینده باشد. این طرح در ظاهر بسیارساده است و یک خودروی لوکس و بی نظیر دیده می شود اما درباطن به اندازه یک تانک قدرتمند است چرا که از پایه برای جنگ ساخته شده است.

این خودرو که احتمالا در آینده از آن به عنوان خودروی تشریفات استفاده خواهد شد کاملا ضد گلوله است و می تواند در مقابل مین های ضد نفر، یا خمپاره های متوسط هم دوام بیاورد. این خودرو در اصل یک تانک مدرن و لوکس برای افرادی است که می خواهند از گزند دشمنان در امان باشند.

طرح بدنه تلفیقی از فورد شلبی مدل ۱۹۶۷ به همراه بنز میباخ است. به گفته طراح درون این خودرو به اندازه لوکس ترین خودروها راحت خواهد بود و هیچ مشکلی برای سرنشینان حتی در تصادف های سخت هم پیش نخواهد آمد. هنوز برای این خودرو اسمی انتخاب نشده است اما در صورت تایید نهایی طرح اینکار انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.