طراحی نرم افزار مراقبت از خون در کشور

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است
ممتاز نیوز :مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از طراحی نرم افزار مراقبت از خون در کشور خبر داد و گفت: با استفاده از این نرم افزار، عوارض تجویز خون iبه حداقل خواهد رسید.

iبه گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از مهر ؛ دکتر غلامرضا توگه روز سه شنبه در سمینار اولین آزمایشگاه هوشمند در دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: سازمان انتقال خون از سال ۸۳ با استقرار نرم افزار نگاره در پایگاههای اصلی و اقماری خود در سطح کشور، همه فرآیندهای جاری سازمان را در همه پایگاهها iبه صورت الکترونیک و هوشمند طراحی و نصب کرده است و همهی فرایندهای سازمان iبه صورت الکترونیک ثبت می گردد.

وی گفت: این امر سبب شده است که همه فرایندها از ابتدا که اهداکنندگان پذیرش می‌شوند تا زمانی که خون از واحد پخش توزیع می گردد اطلاعات را iبه صورت هوشمند ثبت کرده و درصورت بروز خطا در هر یک از مراحل امکان رفتن iبه مرحله بعدی متوقف می گردد.

توگه افزود: در حال حاضر iبه فکر طراحی نرم افزار تازهی هستیم تا بتوان اطلاعات همه فرایندها را از ابتدا تا انتهای مصرف iبه صورت هوشمند ثبت کرد. از این طریق امکان برنامه ریزی دقیق برای توزیع خون و فرآورده‌های خونی فراهم خواهد شد و عوارض تجویز خون iبه حداقل می رسد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.