طرح”تلفنی حافظ قرآن شوید”دربانک مسکن

۱۵ام بهمن ،

بینا- مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» توسط دارالقرآن خانه کارگر در بانک مسکن اجرا می‌شود.
به گزارش بینا، محمدصادق محسنی‌‌کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، با بیان این خبر به ایکنا گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده فی‌مابین معاونت روابط عمومی بانک مسکن و دارالقران خانه کارگر، طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» ویژه کارکنان این بانک در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: این طرح پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم صورت می‌گیرد و کارکنان شاغل در شعب بانک مسکن سراسر کشور که علاقه‌مند به حفظ قرآن کریم می باشند، تحت آموزش‌های تلفنی حفظ قرآن کریم توسط استادان این طرح ملی قرار می‌گیرند.
مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: با توجه به این که این اشخاص همگی از کارکنان شاغل بانک می باشند و مجبورند تا زمان زیادی را در محل کار خود سپری کنند، برنامه آموزشی ویژه‌ای برای آنان فراهم شده و ساعت و زمان پشتیبانی این اشخاص بسیار انعطاف‌پذیر است.
محسنی کبیر در خصوص این طرح ملی گفت: طرح «تلفنی حافظ قرآن شوید» جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که آموزش حفظ را به شیوه‌ای آسان و از طریق تماس تلفنی، بسته کمک آموزشی و برنامه حفظ برگزار می‌کند و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در سراسر کشور و خارج از ایران از آن بهره‌مند شده‌اند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.