طرح‌های برگزیده برای تولیدکنندگان نمایش داده می‌شود

۰۲م آذر ،

با حضور شاه‌آبادی ابعاد برگزاری نمایشگاه آبان ۹۱ بررسی شد/

طرح‌هایی که از سوی کمیسیون سمعی و کمیسیون ماده ۴ کارگروه مد و لباس مورد تایید قرار گرفته‌اند در نمایشگاه دائمی مد و لباس برای بازدید تولیدکنندگان و تولید انبوه به نمایش در می‌آیند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، صبح امروز پنجشنبه ۲ آذر، حمید شاه‌آبادی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه دائمی مد و مانتو در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون ماده ۴، اعضای کمیسیون فنی و ستاد اجرایی نمایشگاه مد و مانتو به بررسی ابعاد برگزاری نمایشگاه آبان ۹۱ پرداختند.

در این جلسه معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نظر اعضای کمیسیون‌ها را شنید و از دیدگاه‌های آنها با خبر شد. همچنین در این جلسه که در محل دائمی نمایشگاه مد و مانتو برگزار شد زوایای مختلف نمایشگاه آبان سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه مقرر شد طی ۱۰ روز آینده طرح‌هایی که از سوی کمیسیون سمعی و کمیسیون ماده ۴ مورد تایید قرار گرفته‌اند در نمایشگاه دائمی برای بازدید تولیدکنندگان به نمایش گذاشته شود.

تهیه‌کنندگان می‌توانند با بازدید از نمایشگاه دائمی مد و مانتو طرح‌های مورد پسند خود را برای تولید انبوه انتخاب و مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.