طرح‎های مسکن مهر از افتخارات دولت‎های نهم و دهم است

۲۷ آبان ،

معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح‎های مسکن مهر یکی از افتخارات دولت‎های نهم و دهم احمدی‌نژاد است که با همت شبانه‎روزی نیکزاد و همراهانش امروز یکی پس از دیگری به ثمر می‎نشیند.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، محمدرضا رحیمی در مراسم بهره‌برداری از ۴۵۰۰ واحد مسکونی مهر در بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار بوشهر و مسئولان استانی با تقدیر از اراده خستگی‎ناپذیر مهندس نیکزاد و همکارانش ابراز داشت: این پرتلاش در همه وقت به دنبال تسریع در اجرای این طرح‎هاست به گونه‎ای که تا پایان دولت دهم همه طرح‎های مسکن مهر در کشور ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تاریخ ایران می‎درخشد ادامه داد: بوشهر دارای ویژگی‎های مهم و منحصر به فردی است که در تاریخ ایران کم‎نظیر است.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: وجود نفت، گاز، کشاورزی، تولید، صید و پرورش آبزیان و مهم‎تر از همه مردمی خونگرم و خوب از ویژ‌گی‎های استان بوشهر به شمار می‎رود.

رحیمی تاکید کرد: با این ویژگی‎ها جایز نیست در استان بوشهر فقیر و بیکار داشته باشیم و این برای ما بسی ناخشنود و ناگوار است.

وی با تاکید بر رونق تجارت در استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به برخورداری استان بوشهر از بیش از ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی لازم است برنامه‌ریزی‌هایی در جهتی ارتزاق بیشتر مردم از دریا و رونق تجارت صورت گیرد.

این مقام مسئول گفت: باید تمام محدودیت‎ها در جهتی توسعه تجارت در استان بوشهر برداشته شود البته این بدان معنی نیست که تخلفی صورت گیرد بلکه همه باید مراقب باشیم تجارت سالم انجام شود.

معاون اول رئیس جمهور متذکر شد: توسعه تجارت سالم در استان بوشهر باید نهادینه شود و به عنوان یک استان الگو به تمام نقاط کشور تسری یابد.

در این مراسم از ۳۴۰ واحد مسکونی مهر گناوه به صورت نمادین بهره‎برداری شد ./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.