طرح آموزشی فرهنگی و عقیدتی حلقه های معرفت اجرا می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد تهران شمال:

طرح آموزشی، فرهنگی و عقیدتی حلقه های معرفت iبه همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد تهران شمال از این هفته برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران؛ iبه نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در این دوره آموزشی که از این هفته آغاز شده و تا اواخر آذر ماه ادامه خواهد داشت، دانشجویان در ۵ کلاس با عنوان های مختلف شرکت خواهند نمود.

بر این اساس؛ ترجمه مفاهیم قرآن و اخلاق با هدایت حجت الاسلام معتمدی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعت آب و برق و ارتقاء کیفیت توسط خانم درستیان روانشناس و استاد همین دانشگاه تدریس خواهد شد.

همچنین نظام خانواده در اسلام و مکاتب دیگر از سوی حجت الاسلام دوست پرور مسئول دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه و احکام ویژه بانوان و تفسیر موضوعی نهج البلاغه با دیدگاه بررسی موضوعات تربیتی توسط خانم علیزاده استاد الهیات همین دانشگاه تدریس خواهد شد.

دانشجویانی که پیشاً در دفتر نهاد رهبری برای شرکت در این کلاس ها ثبت نام نموده اند می توانند در این کلاس ها که در دانشکده زبان های خارجی این دانشگاه برگزار می گردد شرکت نمایند و پس از طی این طرح گواهینامه پایان دوره بگیرند.

همچنین دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه نشست اخلاقی با رویکرد بررسی مناجات خمس عشره را در روز های سه شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد این دانشگاه با حضور حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار می نماید./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.