طرح آیینه رفتار از موسسات گردشگری تهران برقرار می شود

۲۶م اسفند ،

هم زمان با آغاز سفر های نوروزی با اجرای ((طرح آیینه رفتار)) تیم های بازرسی عفاف حجاب و ناظرین معاونت گردشگری به صورت مشترک از موسسات و تاسیسات گردشگری استان تهران بازدید خواهند کرد.

به گزارشممتازنیوز، مجید نوروز بیگی مشاور  مدیر کل و رئیس اداره حراست میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گرشگری استان تهران با بیان اینکه : تیم های بازرسی عفاف و حجاب این اداره کل بصورت مشترک  با بازرسان معاونت گردشگری از تاسیسات و موسسات گردشگری استان تهران بازدید خواهند کرد افزود : در این بازدید ها بازرسین برادر وخواهر با داشتن حکم ماموریت و کارت ناظرین استانی و کشوری به موسسات گردشگری اعم از آژانس های مسافرتی ، هتل ها ، مهمانسرا ها و… 

سر کشی خواهند کرد. 

وی در ادامه افزود : این تیم های بازرسی در قالب ((طرح آیینه رفتار)) همزمان با آغاز به کار ستاد تسهیلات سفرهای استان تهران ویژه نوروز ۹۲ کار خورا با جدیت تمام آغاز خواهند کرد . 

نوروز بیگی در ادامه با بیان اینکه چنانچه  گزارشی مبنی بر تخلف این تاسیسات و موسسات گردشگری از سوی بازرسین به اداره حراست و ستاد تسهیلات سفرهای استان تهران ارائه شود بنا به دستور مسئولین محترم سازمان طبق ضوابط و دستورات جاری  با آنها برخورد لازم به عمل خواهد آمد.

وی همچنین ادامه داد: طرح های تشویقی نیز برای تاسیسات و موسسات گردشگری که ضوابط و 

معیارهای اخلاقی را رعایت می کنند در نظر گرفته شده است. 

یاد آور می گردد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۹۲ با عنوان صدای بهار همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ۲۵ اسفند ماه کار خودر را آغاز می کند ./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.