طرح استانی شدن انتخابات مجلس سبب تمرکز نمایندگان بر قوانین اساسی خواهد شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس، به این منظور است که نمایندگان را به وظیفه اصلی خود که وضع قوانین و نظارت بر آن است سوق داده و روی قوانین اساسی متمرکز شوند.

“حجت‌السلام محمد باقری‌بنابی” نماینده بناب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، با اشاره به طرح تعدادی از نمایندگان در مجلس به منظور استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این طرح که از سوی نمایندگان مجلس ارائه شده‌ است،‌ به منظور کارآیی و کارآمدی هر چه بیشتر خانه ملت است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مجلس ادامه داد: متاسفانه نمایندگان به جای توجه به مشکلات کشور و حل آن، درگیر مسائل جزئی حوزه انتخابی خود می باشند که این امر ضمن وقت‌گیری از نمایندگان، سبب غفلت آنها از مسائل کلان کشور می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: این طرح در شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس مطرح شد و نمایندگان تاکید کردند که برای بسترسازی لازم است این طرح مورد توجه قرار گیرد.

باقری اضافه کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس، به این منظور است که نمایندگان را به وظیفه اصلی خود که وضع قوانین و نظارت بر آن است سوق داده و روی قوانین اساسی متمرکز شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگانی که با این طرح به مجلس راه پیدا می‌کنند اشخاصی با همت‌های والا بوده که در طرح ملی و استانی با دیدگاه‌ها و نظرات عالی وارد بحث‌های کلانی کشور می‌شوند و با آگاهی آن مشکلات را حل می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.