طرح استقبال از مهر با ایمن‌سازی معابر اصلی بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۸

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸، از ایمن‌سازی بزرگراه دراین منطقه خبر داد.

 
سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اجرای طرح ایمن‌سازی معابر اصلی بزرگراه آزادگان منطقه ۱۸ در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان مسافران و هموطنان از استان‌ها و شهرستان‌ های دیگر، افزایش ایمنی و رفاه حال آن‌ها در دست اجرا است.
 
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: حدود ۱۲ کیلومتر رفت و ۱۲ کیلومتر برگشت به منظور دسترسی آسان‌تر به تمام خباقی‌های کندرو به تندرو و تندرو به کندرو در محور آزادگان با نصب کوشین تانک‌ها ایمن‌سازی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: نصب کوشین تانک‌ها به منظور ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان سبب پیشگیری از تصادف رانندگان درهنگام خواب‌آلودگی آن‌ها با برخورد خودروهایشان به ضربه‌گیرهای حاشیه بزرگراه آزادگان و امنیت آن‌ها می‌شود.
 
سالمی در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح افزود: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان اجرا و با نصب کوشین تانک به  عنوان ضرب‌گیرهای ترافیکی درحاشیه آزادگان به طور چشمگیری از تصادف‌ها در این بزرگراه پیشگیری و عامل افزایش ایمنی و سلامت شهروندان خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.