طرح اهدا کتاب به دانشجویان خوابگاهی و مسابقه کتابخوانی پیامکی

فروردین ۱۴۰۳

رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران از اجرای طرح اهدا کتاب به دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران طی سال تحصیلی ۹۲-۹۳ خبر داد.

دکتر نادری، رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و لزوم ایجاد و گسترش فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی های دانشجویان طرح اهدا کتاب به دانشجویان خوابگاهی کوی دانشگاه طی سال جاری اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح با شعار “کتاب بخوانیم، خوب بخوانیم، کتاب را خوب بخوانیم” در مجموعه خوابگاه های دانشگاه تهران اجرا می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران اظهار داشت: بر این اساس هر ماه یک عنوان کتاب انتخاب و پس از تهیه به تعداد لازم به دانشجویان خوابگاهی اهدا می شود.

** برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی در سال ۹۲

دکتر نادری، در ادامه با اشاره به اجرای مسابقه کتابخوانی پیامکی گفت: با توجه به لزوم تحقیق اندیشه و آگاهی های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در میان دانشجویان و همچنین به منظور ارتقاء و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم نمودن بستر مناسب و ترویج کتابخوانی برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران با بیان اینکه در این طرح هر ماه یک کتاب به مسابقه گذاشته می شود، اظهار داشت:‌ دانشجویان با مراجعه به دفاتر جهاد دانشگاهی در سطح خوابگاه های دانشگاه تهران کتاب و سؤالات را دریافت و با ارسال جواب سؤالات به سامانه پیام کوتاه در این مسابقه شرکت می کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.