طرح ایمن سازی بزرگراه تهران – کرج اجرا شد

۲۴اردیبهشت،

طرح ایمن سازی بزرگراه تهران – کرج اجرا شد

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ در راستای ایمن سازی شبکه بزرگراهی اقدام به نصب ۱۰هزار متر گاردریل در بزرگراه تهران –کرج کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل ازممتازنیوز، ولی نجاتی ،معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبرگفت: با توجه  به حجم سفرهای شهری  براساس گستردگی شبکه بزرگراهی غرب تهران وهمچنین موقعیت آن به عنوان یکی از ورودی های  تهران  طرح ایمن سازی معابر وبزرگراه ها دردستور کار قرار گرفت .
 
وی افزود:درهمین راستا پروژه‌های متعددی در راستای افزایش ایمنی رانندگان، عابران و همچنین کاهش حوادث رانندگی در بزرگراه‌ها اجراشد.
 
نجاتی با اشاره به ویژگی خاص  بزرگراه تهران –کرج گفت:این بزرگراه یکی ازپرتردد ترین معابر منطقه به شمار می رود و  با توجه به اهمیت این موضوع،‌ طرح ایمن‌سازی بزرگرا‌ه‌ توسط  نصب گاردریل انجام شد.
 
وی ادامه داد: براساس نظرات  کارشناسان  این طرح  به طول ۱۰کیلومتر دربزرگراه تهران –کرج حدفاصل بزرگراه محمد علی جناح تا بزرگراه شهید باکری نصب شد.
 
وی  با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی درایمن سازی بزرگراه ها ومعابر غرب منجر به کاهش تصادفات فوتی در بزرگراههای این منطقه شده است افزود: با همکاری پلیس راهور و شهرداری وبررسی تحلیلی نسبت به آمار ثبت شده حوادث رانندگی نقاط اتفاق خیز شناسایی و رفع گردید و درحال حاضر تصادفات فوتی در بزرگراه های غرب پایتخت کاهش یافته است.

سه شنبه ۲۴ اردیبهشت   ۱۶:۳۴

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.