طرح تازه عراق برای نابودی داعش

فرمانده جدید سرویس مبارزه با تروریسم عراق از طرحی تازه برای نابودی گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عبدالوهاب الساعدی، فرمانده جدید سرویس مبارزه با تروریسم عراق خاطرنشان کرد، عملیات تعقیب و پیگرد اعضای گروه تروریستی داعش در مناطق شمال استان “صلاح الدین” که اعضای داعش در آن فعالیت دارند، غرب کرکوک و موصل با همکاری نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن ادامه خواهد یافت.

الساعدی که توسط مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به عنوان رئیس سرویس مبارزه با تروریسم انتخاب شد، تصریح کرد، سرویس مبارزه با تروریسم نقش گسترده‌ای در پیگیرد داعش به ویژه در مناطق شمال استان صلاح‌الدین، غرب استان کرکوک و موصل که مناطق احیای فعالیت‌های این گروه تروریستی هستند، ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود، بر اساس جدول زمانی خاص برنامه‌هایی برای تعقیب و نابودی کامل داعش در اختیار داریم.

الساعدی همچنین گفت: نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم در عملیات‌هایی که برای تعقیب و پیگرد داعش است، مشارکت خواهد کرد و برنامه‌هایی را در این خصوص برای اجرای روی زمین و در واقعیت در اختیار داریم.

فرمانده سرویس مبارزه با تروریسم هشدارداد: عراق در حال حاضر در زمینه امنیتی و اقتصادی در مرحله سختی به سر می‌برد و باید به راهکارهای فوری جهت مهار این بحران‌ها دست یابیم.

الساعدی همچنین عنوان داشت: ما مسئولیت‌های بزرگی را در قبال حفاظت از امنیت کشور و شهروندان عراقی در برابر هرگونه تهدید تروریستی داریم. ما برای رسیدن به هدف خود در خصوص برقراری امنیت و ثبات در عراق از طریق اجرای برنامه‌های استراتژیک تلاش‌هایمان را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.