طرح تحقیق و تفحص با شفافیت به مجلس راه یافت

۰۲م آذر ،

عضو کمیسیون صنایع در پاسخ به «ممتاز» گفت:

طرح تحقیق و تفحص با شفافیت به مجلس راه یافت

عصر خودرو : عضو کمیسیون صنایع گفت: هدف از طرح تحقیق و تفحص رفع کم و کاستی های تولید خودرو است.

 سید محمد بیاتیان افزود: طرح تحقیق و تفحص در راستای کمک به صنعت خودرو به مجلس راه یافته است و قصد دارد مشکلات تولید کنندگان این عرصه را رفع کند. در حال حاضر تحقق این طرح نیازمند نگاه مثبت تولید کنندگان این عرصه است.
نماینده مردم بیجار در خصوص هدف طرح تحقیق و تفحص اظهار کرد:مجلس قصد ندارد به مشکلات تولید کنندگان داخلی دامن بزند. بلکه با شفافیتی که در طرح وجود دارد مقرر شده کم و کاستی های تولید خودرو رفع و طرح به سندی دقیق و آینده نگر بدل شود که با ارائه آن به تولیدکنندگان تصمیم گیری را بر عهده خود آن ها خواهد گذاشت.
این نماینده مجلس همچنین در خصوص شایعات به وجود آمده در خصوص تصویب این طرح که تا کنون رای های مثبت بسیاری اخذ کرده عنوان کرد: طرح تحقیق و تفحص خواستار ارتقای کیفیت خودرو در تولید داخلی است و با اجرای این طرح نقش و حضور صنعتگران خودرو داخلی در صحنه رقابت بین المللی پر رنگ خواهد شد. چرا که صنعت خودرو با اجرای طرح تحقیق و تفحص، میزان تولید داخلی را افزایش داده و سودی که از محل فروش تولید داخلی خودرو حاصل می گردد سبب روند صعودی درآمد زایی تولیدکنندگان خواهد شد.
سید محمد بیاتیان خاطر نشان کرد: رای گیری که در جهت تصویب این طرح در مجلس انجام شد با تنش ها و اظهار نظرات متفاوت و بسیاری از تولیدکنندگان عرصه خودرو روبرو شد که ادامه این گونه واکنش ها سبب سخت تر شدن وضعیت می گردد. اما این در حالی است که وجود این طرح سایه های دلالان را در بازارهای خودرو محو می کند.
وی در ادامه گفت: به همین سبب بهتر است همه تولید کنندگان از نتیجه مثبت طرح تحقیق و تفحص مطلع شوند.

پنجشنبه ۲ آذر   ۸:۳۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.