طرح ترویج فرهنگ خود اشتغالی با تکثیر گیاهان آپارتمانی

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هشت از طرح ترویج فرهنگ خود اشتغالی با تکثیر گیاهان آپارتمانی در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه خبر داد.

حمیدرضا فرخی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ خود اشتغالی ، پس از گذراندن دوره آموزشی تکثیر و نگهداری از گیاهان آپارتمانی، ادامه تشویق و ترغیب شهروندان به ارائه گلدان های تکثیر شده توسط خود آنان می کند.

وی افزود: در این طرح شهروندان با ارائه گلدان های تکثیر شده آپارتمانی به مرکز آموزش گل و گیاه و ثبت و نگهداری این گیاهان در این مرکز با نام شهروند تولید کننده، در صورت اجرای صحیح عملیات تکثیر و نگهداری که منجر به ایجاد انگیزه خود اشتغالی در ایشان می گردد جوایزی از طرف مرکز آموزش گل و گیاه دریافت خواهند کرد.
فرخی ادامه داد: به همین منظور کلاس های آشنایی با نگهداری از گیاهان آپارتمانی در مرکز آموزش گل و گیاه بهارستان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: کلاس آشنایی با گیاهان قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان ویژه شهروندان در شعبه دو مرکز آموزش گل و گیاه برگزار شد و کارشناس مرکز به بیان ویژگی های شاخص و شناخته شده این گیاهان اعم از خوراکی و درمانی پرداخت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.