طرح تشکیل حزب فراگیر از سوی “باهنر” به وزارت کشور ارائه می‌شود / برگزاری کنگره “جام” تیرماه ۹۳

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت:تیر ماه ۹۳ کنگره جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهد شد.

“احمد نیک‌فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه شب گذشته جام، اظهار داشت: در این جلسه که شب گذشته صورت گرفت، اعضای شورای مرکزی پس از اخبار و اطلاعات سیاسی موضوع هدفمندی یارانه‌ها را بررسی کردند.   
 
وی ادامه داد: نقطه نظرات جامعی در این مورد ارائه شد که قرار است دبیر کل حزب در صورت لزوم آن را در مجلس و یا دولت منعکس کند تا در قانون بودجه ۹۳ این نقطه نظرات نیز جای بگیرد.   
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این که تیر ماه ۹۳ کنگره جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهد شد، افزود: جامعه اسلامی مهندسین هر دو سال یک بار کنگره را برگزار می‌کند، در این مورد ستاد کنگره مدت‌هاست تشکیل شده و بسیاری از مسائل ما در این کمیته پیش رفته است؛ ما از بدو تاسیس جامعه اسلامی مهندسین به طور مرتب کنگره سراسری را برگزار می‌کنیم.   
 
نیک‌فر پیرامون بررسی لایحه احزاب که پیش‌نویس آن از سوی وزارت کشور منتشر شده است، گفت: تاکنون آن را مطالعه نکرده‌ام، اما قطعا توجه کرده و نقطه نظرات متناسب را در این خصوص جمع آوری خواهیم کرد.
 
وی با بیان این که در جلسات کمیسیون شوراها در گذشته لایحه قبلی احزاب مطرح بود، تصریح کرد: من به عنوان نماینده دائم جامعه اسلامی مهندسین در این جلسات شرکت می‌کردم و نقطه نظرات را اعلام می‌کردیم.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: نظر شخصی من این است در بین ۲۰۶ حزب، هیچکدام تاثیرگذاری مثبتی را بر روند اصلاح امور کشور و مطلوب کردن شرایط آن ندارند.
 
وی افزود: در راستای اثرگذاری احزاب در کشور بایستی ۳ یا ۴ حزب فراگیر اعم از گرایشات اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در داخل نظام وجود داشته باشد.   
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان این که نظرات اعضا در خصوص حزب‌های فراگیر متفاوت است، خاطر نشان کرد: “محمدرضا باهنر” به حزب فراگیر اعتقاد راسخی دارد که روز به روز باور وی در این مورد بیشتر می‌شود؛ در این راستا دبیرکل بنا دارد حزب فراگیر را در قالب پیشنهاد به وزارت کشور ارائه کند.
  
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.