طرح تعریض باند فرودگاه پارس آباد مغان با سرعت خوبی در حال اجرا است

۲۷م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈاحد احدزادهˈ روز یکشنبه در بازدید مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل از پروژه های عمرانی پارس آباد، افزود: در قالب این طرح از هر دو طرف ۵/۷متر و در مجموع حدود ۱۹هزار و ۵۰۰ متر مربع بر پهنای باند فرودگاه پارس آباد اضافه خواهد شد.

وی، با بیان اینکه این پروژه با ۱۰میلیارد یال اعتبار اولیه اجرا می گردد، اظهار کرد: طرح روکش و درزگیری آسفالت این باند نیز با ۱۷میلیارد یال اعتبار در دست اجرا است.

وی، به نقش این فرودگاه در توسعه و پیشرفت دشت مغان اشاره و بیان کرد: گسترش و تجهیز این فرودگاه، سبب رونق و رشد این شهرستان در حوزه ها و بخش های مختلف می گردد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز گفت: استاندار اردبیل نگاه ویژه ای به طرح توسعه فرودگاه پارس آباد دارد.

ˈغلامرضا عطاییˈ اظهار کرد: با بهره برداری از طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد، علاوه بر فراهم شدن امکان نشست و برخاست هواپیمای بدنه متوسط از جمله فوکر ۱۰۰در این فرودگاه و افزایش پروازها، زمینه برای صادرات محصولات باغی و دامی این شهرستان به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه مهیا خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل همچنین در بازدید از بیمارستان در حال احداث ۱۲۰تختخوابی پارس آباد نیز گفت: با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این بیمارستان، شاهد رفع کمبودها و مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان و مناطق همجوار خواهیم بود.

وی، با اعلام اینکه اخیراً اعتبارات خوبی برای پروژه های بیمارستانی در کشور اختصاص داده شده است، اظهار کرد: بیمارستان پارس آباد به عنوان یکی از طرح های مهر ماندگار، هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۷۱۲۱/۵۳۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.