طرح تولید انبوه مسکن محلی در بافت فرسوده منطقه ۱۶

۱۴م آذر ،

منطقه ۱۶ با بافتی متراکم و ریز دانه جزء مناطقی است که بافت سنتی و قدیمی سبب شده تا معضلات بسیاری در این منطقه ملاحظه شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: سازمان نوسازی شهر تهران سعی در ایجاد بافتی تازه با استفاده از الگوهای مدرن دارد که سبب می گردد تا رویکرد سازمان نوسازی به عنوان متولی امر نوسازی در معرض دید عموم قرار گیرد.
حسن بیادی نائب رئیس شورای اسلامی همزمان با بازدید از پروژه های نوسازی منطقه ۱۶ افزود: طرح تولید انبوه مسکن محلی در بافت فرسوده منطقه ۱۶ الگوی مناسب برای نوسازی شهر تهران است.
وی ادامه داد: طرح تولید انبوه مسکن محلی با راهبردی شرکت توسعه ایرانیان در منطقه ۱۶ در حال اجراست و در زمان اجرای این طرح ساکنین بافت های فرسوده در زمان نوسازی در خانه های پشتیبان در همان محل ساکن شده و فرآیند نوسازی با بکارگیری مصالح با کیفیت و استاندارد مطابق با تکنولوژی های روز دنیا بر مبنای الگوی معماری اسلامی با پشتیبانی و مشارکت اهالی اجرا خواهد شد.
بیادی خاطر نشان کرد: عملکرد مدیریت تازه سازمان نوسازی شهر تهران در مقایسه با دوره های قبل به سبب تغییر رویکرد و تبدیل سازمان نوسازی به یک سازمان هدایت کننده حمایت کننده و نظارت کننده بر جریان نوسازی مردمی با اجرای مستقیم و دخالت هزینه بر تقدیر و تشکر کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.