طرح حسن کریم‌زاده، از منتخبان ˝روز جهانی آزادی مطبوعات˝

۱۶اردیبهشت،

پنج طرح منتخب درحالی از سوی انجمن جهانی روزنامه‌ها و ناشران خبر˝ون‌-‌ایفرا˝ انتشار یافت که در میان آنها طرحی از حسن کریم‌زاده نیز انتخاب شده است.

به گزارش هنرآنلاین؛ پنج طرح منتخب درحالی از سوی انجمن جهانی روزنامه‌ها و ناشران خبر”ون‌-‌ایفرا” انتشار یافت که در میان آنها طرحی از حسن کریم‌زاده نیز انتخاب شده است.

ژان پلانتو از فرانسه، آنجل بولیگان از مکزیک، حسن کریم‌زاده از ایران، میخاییل زلاتکوفسکی از روسیه و بها بخاری از فلسطین از جمله طراحانی می باشند که آثار آنها به مناسبت سوم می ‌که “روز جهانی آزادی مطبوعات” است، از سوی انجمن جهانی روزنامه‌ها و ناشران برگزیده شده است.

طرح کریم‌زاده، نگاهی انتقادی است به وضعیت مطبوعات در کشورهای مختلف جهان کنونی. انجمن جهانی روزنامه‌ها و ناشران خبری (ون-ایفرا) سازمان بین‌المللی مطبوعات جهان و نماینده‌ بیش از ۱۸ هزار نشریه، دارای ۱۵‌هزار پایگاه اینترنتی آنلاین و بیش از سه‌هزار بنگاه خبری در بیش از ۱۲۰ کشور جهان است. این سازمان در سال ۲۰۰۹ از ادغام انجمن جهانی روزنامه‌ها و سازمان پژوهش و خدمات صنعت چاپ و نشر ایجاد شد. دو سازمان یادشده، سابقه‌ای ۱۱۰ ساله در عرصه مطبوعات دارند. مقر این انجمن در پاریس است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.