طرح حمایت ماندگار داوطلبان هلال احمر از بیماران نیازمند اجرا می شود

‘فرحناز رافع’‌ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: اجرای این طرح در پی فراخوانی عمومی از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر و با هماهنگی و تعامل با سازمان انتقال خون از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی افزود:در شب های لیالی قدر و نیمه دوم ماه مبارک رمضان ،اعضا و داوطلبان با حضور گسترده در پایگاه های انتقال خون و اهدای خون سالم، التیام بخش آلام بیماران نیازمند به این ماده حیاتی خواهند بود.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد:ارتقای سطح سلامت جامعه با اهدای مستمر خون و تامین نیاز بیماران و مصدومین به این ماده حیاتی از اهداف تعریف شده طرح مذکور اعلام شده است.

رافع افزود:‌سازمان داوطلبان ضمن دعوت از عموم مردم نوعدوست کشور و داوطلبان این سازمان از آنان خواست تا دراین ایام نیازمندان به خون و فرآورده های خونی را فراموش نکرده و با مشارکت در طرح حمایت ماندگار برای بخشیدن صبحی به روشنی همدلی و تسکین آلام بشری در پایگاه های انتقال خون حضور یابند.

این مقام مسوول در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد:‌ یکی از توصیه های فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر و نیز برنامه های اغلب جمعیت های ملی، دریافت خون سالم از اهدا کنندگان به نفع بیماران محروم و کم برخوردار جامعه است.

وی اظهار داشت:‌ سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان انتقال خون کشور، بر اساس نیاز و حداقل دو بار در سال با اعلام فرا خوان اهدای خون سالم، اعضا و داوطلبان خود را بسیج کرده تا نسبت به دریافت خون اهدایی ، جهت ارائه به بیماران نیازمند اقدام شود.

اجتمام**۷۰۲۹*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۴۹۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.