طرح ربودن فرزند سید حسن نصرالله در سوریه – بین الملل

یک روزنامه لبنانی نوشت که مخالفان دولت سوریه هنگامی که زائران لبنانی را در سوریه ربودند، تصور می‌کردند که فرزند دبیرکل حزب الله در این کاروان است.
روزنامه الدیار لبنان با ارائه اطلاعاتی از منابع مخالفان دولت سوریه اعلام کرد که این مخالفان هنگامی که اقدام به ربودن زائران لبنانی در سوریه کردند، اطلاعاتی در دست داشتند که بر اساس آن تصور می کردند فرزند سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با هویت جعلی در این کاروان است.

این منابع تاکید کردند که مخالفان که فکر می کردند فرزند سید حسن نصرالله در این کاروان است، سعی کردند با ربایش او، دبیرکل حزب الله را مجبور به عذرخواهی از مخالفان دولت سوریه به علت مواضع خود در قبال اتفاقات سوریه کنند اما در این توطئه ناکام ماندند و بعد از تحقیقات متوجه شدند که فرزند سیدحسن نصرالله در این کاروان نیست.

این گزارش تاکید کرد که حتی دستگاه اطلاعاتی ترکیه نیز در این زمینه وارد عمل شد و اعلام کرد که فرزند نصرالله در این کاروان حضور ندارد. این منابع تاکید کردند که دخالت ترکیه بنا به درخواست ایران انجام شده است.

سه ماه پیش بود که شبه نظامیان مخالف دولت سوریه ۱۱ زائر لبنانی که برای زیارت اماکن مقدس به این کشور رفته بودند را ربودند، تاکنون با مذاکرات سیاسی و تلاش های دیپلماتیک دو نفر از این افراد آزاد شده‌اند.

۴۹۲۶۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.