طرح ساماندهی کانون های محلی منطقه ۱۰

فروردین ۱۴۰۳

مدیر خانه شهریاران جوان منطقه ۱۰ گفت: برای تسهیل در اجرای فعالیت های اجتماعی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری طرح ساماندهی کانون های محلی در منطقه اجرا می شود.

پیمان عابری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این طرح برای افزایش بهره وری فعالیت کانون ها و نهادهای مردمی وهمچنین سامندهی عملکرد آن ها با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه و اداره های تابع دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: هر ۱۰ محله دارای ۱۴ خانه یا کانون است که شامل کانون سلامت کنون قرآن و عترت علم زندگی که در مجموع ۷۳ کانون را شامل می شود دراین طرح با توجه به جلسه ای که با توجه جلسه ای که با حضور معاونت اجتماعی و مدیران اداره های شهرداری برگزار شد توضیحاتی دربارهٔ نحوه چگونگی اجرا وکار ساماندهی از طریق سی دی و نرم افزار آموزشی دادیم.
وی در ادامه تصریح کرد: این کانون ها پس از شناسایی و پر کردن فرم اطلاعاتی و تایید از طرف خانه شهر یاران جوان به اداره ها و معاونت های مرکزی برای ثبت نهایی معرفی می شوند تا در نهایت مجوز رسمی برای ادامه فعالیت آن ها صادر شود.
وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای ثبت کانون خود و بهره مندی از مزایای این طرح می توانند برای دریافت فرم اطلاعاتی و تکمیل آن به نزدیکترین سرای محله یا به خانه شهریاران جوان مستقر در ۳ ناحیه مراجعه کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.