طرح ساماندهی نوشت افزار مدرسه آغاز شد

به گزارش روز شنبه ایرنا، علیرضا افشار در جلسه کمیته ساماندهی نمادهای تبلیغی کارگروه حجاب و عفاف ستاد صیانت افزود: به دلیل عدم مدیریت صحیح ،برخی افراد سودجو اقدام به تولید نوشت افزار با طرح های غیر اخلاقی و ضد فرهنگی کرده اند.

وی اظهار داشت: طرح های مورد استفاده برای نوشت افزار قبل از تولید باید به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسد و تولید کنندگان غیر مجاز و چاپخانه هایی که سال های گذشته اقدام به تولید لوازم التحریر با طرح های غیر مجاز کرده اند، شناسایی شده و در صورت تکرار با آنها برخورد جدی خواهد شد.

افشار از همه تولید کنندگان لوازم التحریر خواست با توجه به هماهنگی های بعمل آمده جهت استفاده از طرح های اسلامی – ایرانی به کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند .

دبیر ستاد صیانت از امنیت عمومی ضمن توصیه به عرضه کنندگان لوازم التحریر از آنها خواست از عرضه محصولاتی که فرهنگ و امنیت روانی جامعه بویژه کودکان را به خطر می اندازد، جلوگیری کنند.

افشار ضمن توصیه به خانواده ها برای دقت در خرید لوازم التحریر از آموزش و پرورش نیز درخواست کرد با صدور شیوه نامه های لازم به مدیران مدارس و توجیه والدین دانش آموزان در ساماندهی وضعیت لوازم التحریر همکاری کنند.

اجتمام **۹۰۲۲ **‌۱۵۶۹**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۲۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.