طرح «سبد کتاب خانواده» در مجتمع های مسکونی شهرک اکباتان

۲۸م آذر ،

کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه،به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین خانواده ها طرح «سبد کتاب خانواده» را در مجتمع های مسکونی شهرک اکباتان نیز در فصل زمستان ادامه می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل روابط عمومی فرهنگسرای فردوس،  طرح « سبد کتاب خانواده » با هدف  ارتقا سطح فرهنگ مطالعه  در بین خانواده ها و استفاده صحیح  از فرصت های موجود از سوی کتابخانه کوثر اجرا می گردد.
در طرح سبد کتاب خانواده ، طبق هماهنگی قبلی با مدیریت مجتمع های مسکونی، سبدهای حاوی کتاب در محل راهروی ورودی مجتمع قرار می گیرد و مدت یک ماه قفسه های کتاب در مجتمع ها در دسترس ساکنین قرار می گیرد .
بر همین اساس کتب وکتابهای کاربردی در موضوعات متنوع علمی ،پزشکی ،روانشناسی ،کودک ،ادبیات، آشپزی و شعر و…در این سبدها چیده شد ه است.
این گزارش حاکی از آن است در پایان هر فصل کتابخانه کوثر در خصوص مزایا و نواقص این طرح و همچنین میزان استقبال ساکنین مجتمع از موضوعات کتب ارائه شده نظر سنجی هایی را به عمل می آورد و از این نظر سنجی ها برای بهتر شدن برنامه بعدی استفاده می کنند.
 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ آیه به نشانی : شهرک اکباتان خیابان اصلی فاز یک روبرو ورزشگاه راه آهن مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۴۴۶۵۶۴۲۴  تماس بگیرند.
 
گفتنی است  علاوه بر کتابخانه کوثر ، کتابخانه های علامه جعفری و شیخ فضل ا… نوری،شهدای حصارک وخانه فرهنگ محصل  نیز این طرح را به طور گسترده در سطح منطقه برگزار می کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.