طرح سریعتی بازسازی بزرگراه های منطقه ۹ اجرا شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شهردار منطقه ۹ از اتمام عملیات درزگیری آسفالت در ۳ بزرگراه سطح محدوده منطقه خبر داد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، افزود: از اواسط شهریور ماه امسال طرح درزگیری آسفالت بزرگراه های فتح و سعیدی در غرب پایتخت iبه همت معاونت فنی و عمران منطقه آغاز شد و اوایل هفته جاری iبه پایان رسید.
شهردار منطقه ۹ ادامه داد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای بوجود آمده در سطح آسفالت و iبه منظور جلوگیری از نفوذ آب iبه لایه های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رو iبه آسفالت بزرگراه ها انجام شد.
سلطانی تصریح کرد: با اجرای این طرح عمر و کیفیت آسفالت های سطح محدوده افزایش یافته و مدت iبهره برداری از آن بیشتر می گردد.
شهردار منطقه ۹، اظهار داشت: عملیات درزگیری در بزرگراه های سطح محدوده، iبه متراژ ۲۷ هزار متر طول انجام شد که سهم بزرگراه های سعیدی و فتح با اجرای این طرح iبه ترتیب ۱۰ هزار متر و ۷ هزار متر بوده است.
سلطانی، با تاکید بر حفظ و نگهداشت مناسب و iبهبود وضعیت موجود بزرگراه های پایتخت خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای طرح های مختلف و با رویکرد کاهش خزینه در جهتی افزایش کیفیت معابر شهری سطح محدوده و تسریع در عبور و مرور گام های مناسبی را بر می داریم.
همچنین بزرگراه یادگار امام یکی دیگر از بزرگراه های محدوده منطقه است که iبه تازگی عملیات اجرای آسفالت آن پایان یافته و نیاز iبه درزگیری نداشته است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.