طرح سریعتی پخش مخازن زباله در مدارس منطقه ۴ اجرا شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت:‌ اداره امور شهری منطقه در جهتی یک طرح سریعتی iبه منظور رفاه حال دانش آموزان اقدام iبه پخش مخازن زباله در مدارس سطح منطقه نمود.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:‌ با توجه iبه اجرای برنامه های آموزش و ارائه خدمات iبه مراکز علمی و آموزشی، اداره بازیافت منطقه ضمن نیازسنجی در سطح مدارس نسبت iبه آموزش مجدد و توزیع مخازن ۱۰۰ لیتری و کارتن پلاست iبه مدارس منطقه نمود.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ ادامه داد: دانش آموزان در این طرح با مدیریت زباله های منزل، استفاده درست از مواد و کالاها، راه های استفاده مجدد از بازیافت و تفکیک زباله های منزل آشنا می شوند.
در ادامه مهدی ناظریه رئیس اداره ساماندهی منطقه ۴،‌ با اشاره iبه اهمیت ساماندهی واحدهای صنفی موجود در اطراف مدارس، تصریح نمود:‌ iبه منظور iبهبود وضعیت کسب و عدم تداخل با تردد دانش آموزان، این واحدها در طرح ساماندهی قرار گرفت که از جمله اخطار لازم برای iبهبود وضعیت ۵۰ واحد صنفی مزاحم در اطراف مدارس، تشکیل ۴۰ پرونده ساماندهی و اجرای ۱۰ رای و پلمپ این طرح بود.
ناظریه اظهار داشت: این اقدامات iبه منظور حذف اغتشاشات بصری iبه صورت مستمر، پیرو برنامه ریزی های انجام شده و سیاست گذاری های iبه عمل آمده توسط اداره ساماندهی از ابتدای سال آغاز شده و تا پایان سال بصورت مستمر ادامه خواهد یافت.
وی خاطر نشان نمود: در همین جهت در تعدادی از نواحی متناسب با نیاز،‌ جلساتی با حضور شهردار ناحیه و واحدهای صنفی و متصدیان کیوسک های گل فروشی و مطبوعاتی برگزار شد و در خصوص همکاری در اجرای طرح دستور العمل های نظارت بر اصناف تبادل نظر شد. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.