طرح سنجش با دقت بیشتر اجرا می‌شود

جام جم آنلاین: رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری وزارت آموزش و پرورش؛ طرح سنجش تحصیلی و آمادگی جسمانی دانش آموزان امسال با دقت بیشتری اجرا می شود.

نامدار عبداللهیان در حاشیه آغاز طرح سنجش دانش آموزان ورود به دبستان  با اشاره به این که سن تقویمی (شش سال) فقط سن آغاز به تحصیل نیست افزود: آمادگی تحصیلی و هوش دانش آموزان شرط تعیین مقطع و محل تحصیل دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش با اجرای طرح سنجش آمادگی جسمانی و تحصیلی در پی جداسازی دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان این که اجرای این طرح از ســـــال۱۳۶۹بر اساس برنامه توسعه آغاز شده است؛ گفت: طرح سنجش تحصیلی و آمــــــادگی جسمانی دانش آموزان امسال با حضور پزشک و مراقبان سلامت و بهداشت با دقت بیشتری نسبت به سال های گذشته اجرا می شود.

عبداللهیان با اشاره به این که امسال یک میلیون و۲۰۰هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار می گیرند گفت: سال گذشته۹۷درصد دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند اما امسال می خواهیم پوشش طرح را به صد درصد برسانیم.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.