طرح سگ کشی شهرداری رامسر به قتل زن جوان منجر شد

دیده بان حقوق حیوانات: از آنجاییکه یکی از وظایف شهرداری ها جمع آوری حیوانات مزاحم و ولگرد [؟] در سطح شهرها می باشد لذا بر اساس  برنامه کمیته اتلاف شهرستان رامسر،ماموران شهرداری کتالم و سادات شهر نیز اقدام به جمع آوری و معدوم نمودن حیوانات  مزاحم و ولگرد می نمودند که در شب حادثه ۱۰ مهرماه سالجاری حدود ساعت ۱۱ شب یکی از ماموران شهرداری کتالم و ساداتشهر (م-ش) در برخورد با یک سگ با اسلحه شکاری ،تیری شلیک نمود که متاسفانه این تیر به قلب یک شهروند کتالمی به نام فاطمه جمالی مرکیه ۳۵ ساله اصابت نمود که نامبرده پس از انتقال به بیمارستان  احمد ن‍ژادکتالم رامسر به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش شمال نیوز در رامسر، یک مقام مسول در شهرداری کتالم و ساداتشهردر گفتگو با خبرنگار ما گفت:ضارب مجوزهای قانونی را در ایفای ماموریت خویش  از نهادهای ذیربط اخذ نموده بود.

وی بیان داشت:ضارب به عنوان میرشکار شهرداری بوده و در شب حادثه نیز در راستای ایفای وظایف محوله کمیته اتلاف شهرستان اقدام نموده است.

ابراهیم جمالی مرکیه پدر مقتول که خود از نیروهای شهرداری کتالم و ساداتشهر می باشد، نیز در این خصوص گفت:شب حادثه تا ساعت ۱۰/۳۰در ماموریت کاری بودم که دقایقی پس از حادثه متوجه این رویداد تلخ شدم.

وی در خصوص پیگیری های قضایی این حادثه بیان داشت: شکایت  رسیدگی به این پرونده را به مقام محترم قضایی شهرستان تقدیم وانتظار رسیدگی عادلانه داریم وهمچنین  تابع قانون بوده و به رای قانونی تن می دهیم .

درراستای اطلاع رسانی درست از این حادثه به دادستانی شهرستان رامسر مراجعه و پیگیر مراحل قانونی این حادثه شدیم  که سیف الله مهرابی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسردر خصوص این حادثه گفت:ضارب برای از بین بردن حیوانات مزاحم و خطرناک [؟] اقدام به تیر اندازی نموده است.

وی افزود:ضارب که ازکارکنان شهرداری کتالم و ساداتشهر می باشد تا این لحظه سهوآ تیر شلیک نمود که به خانمی که کنار پنجره منزل خود ایستاده بود اصابت می نماید.

وی بیان داشت:پس از وقوع حادثه مقتول به بیمارستان شهر انتقال داده می شود که متاسفانه معالجه موثر واقع نشد و منجر به فوت نامبرده شد..

وی در پایان گفت:تحقیقات در خصوص اینکه حادثه عمدی یا غیر عمدی بوده ادامه دارد و ضارب هم اینک در بازداشت می باشد.

لازم به یاد آوری است که فاطمه جمالی مرکیه(مقتول)دارای همسر ویک پسر می باشد که  در مقطع سوم متوسطه مشغول به تحصیل می باشد.

___________________________

سه میلیارد تومان هزینه و ۶۱۰۰۰ سگ کشته شده، آمار بی نتیجه سگ کشی در مشهد

آغاز طرح “مرگ ترحم‌آمیز” سگ‌های ولگرد/ جمع اضداد: کشتن و ترحم

معرفی مناسبترین راهکار پیشگیری از هاری در سگهای ولگرد/ به مناسبت ۲۸ سپتامبر؛ روز جهانی هاری

بی وفایی با یار با وفای انسان در گذر زمان/ مشکل سگ ها چیست؟!

داستان سگی با ۴۰ ساچمه در سرش/ تصویری

از رهاکردن سگ در مترو تا دستگیری

کارتون: سگ کشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.