طرح شناسایی زمین های فاقد مالک اجرا می گردد

۱۵م آذر ،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴، از رفع مشکلات چندین ساله خیابان کوهستان و تخریب املاک فاقد مجوز خبر داد و گفت: این زمین ها به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 
حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: با دستور مقامات قضایی،املاک واقع در خیابان ۳۵ متری استقلال ابتدای خیابان کوهستان پلاک ۱ الی ۱۰ که معضلات چندین ساله از جمله نگهداری و عرضه غیرمجاز دام، وجود کارگاه های متعدد رنگ کاری، وجود کمپ ترک اعتیاد ایجاد کرده بودند، با درخواست و پیگیری مکرر اهالی محل بر رسیدگی به موارد فوق از طریق طرح شکوائیه در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و تماس با سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ تخریب شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: با استناد به مفاد رای کمیسیون ماده صد شهرداری با شماره ۸۱۱۰۶۷ مورخه ۲/۱۱/۸۱ مبنی بر تخریب کل بنای غیرمجاز تجاری و با توجه به عدم رعایت مفاد توافق صورت گرفته توسط مالکین ناحیه ۷ با اخذ دستور مقام محترم قضایی و در معیت عوامل انتظامی کلانتری ۱۳۶ فرجام، عوامل اجرائیات منطقه و عوامل اجرایی ناحیه به محل فوق مراجعه و نسبت به تخریب کل بنای غیرمجاز اقدام شد.
ناصحی تصریح کرد:محل فوق بصورت کامل تخریب و پاکسازی و از هرگونه آلودگی پاک شده است و این کار جهادی سبب افزایش رضایتمندی شهروندان و اهالی منطقه شد.
وی خاطر نشان کرد: طرح شناسایی اینگونه املاک و زمین های فاقد مالک از طریق نواحی ۹ گانه منطقه آغاز شده است و به زودی تمامی این املاک در اختیار عموم قرار خواهد گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.