طرح قطع یارانه از سال ۹۵ و پس گرفتن آن

ایران نوشت:روز گذشته طرحی با قید دو فوریت در بین نمایندگان مجلس توزیع شد که بر اساس آن از سال ۱۳۹۵ پرداخت یارانه نقدی حذف می شود.

یارانه

در این طرح که به امضای علی مطهری، نادر قاضی پور، احمد امیرآبادی، علیرضا محجوب، مهرداد لاهوتی و … رسیده است، در صورت تصویب مبلغ یارانه نقدی از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان فعلی به ۳۰ هزارتومان کاهش می یابد و سه ماه بعد این میزان به ۱۵ هزار تومان می رسد. در نهایت از سال ۹۵ هم پرداخت یارانه بجز افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قطع می شود.

نادر قاضی پور یکی از امضا کنندگان طرح اما  خبر داد بجز وی، مطهری، محجوب و مصباحی مقدم، دیگر امضا کنندگان، امضای خود را پس گرفته اند و طرح منتفی شده است. قاضی پور همچنین از تهیه طرحی دو فوریتی برای افزایش تعرفه واردات خودرو تا ۱۰۰۰ درصد خبر داد و گفت که این طرح امروز تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسعودگلستانیفر:

    خوب به بهانه هدفمندی همه چی بخصوص برق گاز سوخت و…گرون شداگه یارانه قطع بشه قیمتها ی ااقلام بالابه قبل ازهدفمندی بر میگرده؟؟؟؟؟؟؟اصلابه نظر من به نیازمندان که شامل خیلی ازمردم عزیزمون میشه بیش ازاین باید کمک بشه چونکه درمملکت ماتوزیع ثرت خیلی ناعادلانست…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.