طرح مخابرات برای کاهش هزینه اینترنت

۱۱خردادماه،

این روزها بحث تغییر تعرفه در حوزه‌های مختلف در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات موضوعی است که به نوعی بحث روز محسوب می گردد اما در این زمینه تاکنون دربارهٔ تغییرات تعرفه اینترنت صحبت چندانی نشده است.
مظفر پوررنجبر – مدیر عامل شرکت مخابرات -در گفت‌وگو با (ایسنا)، در این باره اظهار کرد: از این پس برای تعرفه‌های اینترنت براساس مصوبه‌ای که سازمان تنظیم مقررات ابلاغ کرده برای سرعت‌های مختلف براساس حجم آن‌ها قیمت‌های مختلفی اعمال خواهد شد.
وی با بیان این‌که در حال حاضر تمام تعرفه‌ها برای اجرا به استان‌های مختلف فرستاده شده، دربارهٔ زمان اجرایی شدن این طرح اظهار کرد:‌ این طرح در حال اجراست و سبب می‌شود هزینه‌ها به مراتب کمتر از قبل شود چراکه در شیوه تازه کارکرد و حجمی که اشخاص مورد استفاده قرار می‌دهند محاسبه خواهد شد و مشتری مجبور نخواهد بود مبلغ خاصی را به طور ثابت پرداخت کند و حتی مدتی از اینترنت هم استفاده نکند.
پوررنجبر ادامه داد: با استفاده از این شیوه کاربران حتی می توانند در صورتی که برای مدتی از اینترنت استفاده نکرده‌اند هزینه پرداخت نکرده و تنها تعرفه‌های اندک آبونمان را بپردازند.
اما مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که اگر فردی که اینترنت خود را از شرکت مخابرات می‌گیرد و از این پس برای مدتی از اینترنت استفاده نکند، هزینه استفاده از اینترنت به صفر خواهد رسید گفت: اگر قرارداد کاربر به صورت حجمی باشد و ثابت نباشد در صورت استفاده نکردن از اینترنت تنها مبلغ مربوط به آبونمان را پرداخت خواهد کرد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که تاکنون تمام قراردادها به شکل ثابت بوده و مشترکی به صورت حجمی قرارداد نبسته است توضیح داد: کاربران می توانند با مراجعه به دفاتری که ثبت نام اینترنت خود را در آن‌ها انجام داده‌اند نسبت به دریافت اینترنت حجمی اقدام کنند و سرویس خود را تغییر دهند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.