طرح مسکن اجتماعی در بودجه سال ۹۳ گنجانده شده است/ لایحه جداگانه نداریم

فروردین ۱۴۰۳

معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی که در دولت یازدهم مطرح شده به عنوان تبصره‌ای در بودجه سال ۹۳ گنجانده شده است.

علیرضا محفوظی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران دربارهٔ طرح مسکن اجتماعی اظهار داشت: این طرح در قالب یکی از تبصره‌های بودجه ۹۳ در وزارت راه مطرح شده است.  
 
وی افزود: معاونت برنامه ریزی و امور زیربنایی وزارت راه با برگزاری جلسات متعدد و متوالی چگونگی اجرایی شدن این طرح را در قسمت‌های تخصصی از جمله قسمت تلفیق مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
 
معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در همین زمینه هم چنین با مسئولین دستگاه‌های ذیربط که در اجرای این طرح دخیل می باشند همانند بانک مرکزی جلسات متعددی برگزار شده است تا بتوان این کار را از بعدهای مختلف تحلیل کرده و بتوانیم نیازهای اجرایی آن را تامین کنیم.  
 
محفوظی خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان تبصره‌ای از لایحه بودجه ۹۳ در روز یکشنبه برابر با ارائه کلیات لایحه بودجه تقدیم مجلس می‌شود و برای اجرای این طرح نیز نیازی به ارائه لایحه جداگانه به مجلس نیست بلکه تنها بخشی از تبصره‌های ماده ۲ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اصلاح خواهد شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.