طرح نشاط معنوی در سرزمین وحی برگزاری شد

طرح نشاط معنوی را در سرزمین وحی همراه با عید مبعث شروع و این طرح تا پایان عمره سال جاری ادامه خواهد یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، کارگروه مناطق سه گانه مسوولان فرهنگی هتل های مکه مکرمه امروز در هتل دارهادی برگزار شد.

حجت الاسلام علی پروانه، کارشناس امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه  گفت: باتوجه به تعطیلی مداس و حضور چشمگیری دانش آموزان عمره گزار در کاروان های اعزامی به مکه مکرمه جهت غنی سازی اوقات فراغت برنامه های متعددی در این خصوص مصوب شد.

وی افزود: در این کارگروه ها مصوب شد که برنامه ها با شکوه و عظمت خاصی برگزار و تنوع برنامه ها به گونه ای باشد که جوانان و نوجوانان به این گونه مسائل بیشتر گرویده شوند.

حجت الاسلام پروانه با اشاره به تاثیر به‌سزای برنامه های فرهنگی در میان جوانان و نوجوانان گفت: امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، طرح نشاط معنوی در سرزمین وحی را همراه با عید مبعث شروع و این طرح تا پایان عمره سال جاری ادامه خواهد یافت.

در این طرح مسوولان فرهنگی هتل ها در بخش های مختلف فعالیت های متعددی را انجام خواهند داد که برگزاری ایستگاه های نقاشی، خاطره نویسی، دلنوشته، مسابقات کتاب‌خوانی و مسابقات فرهنگی و آشنایی با تاریخ اسلام و اماکن مذهبی مکه مکرمه از جمله این برنامه ها به شمار می آید.

گفتنی است؛ با فرا رسیدن ایام پربرکت مبعث پیامبر اکرم ویژه برنامه‌های متنوعی را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مناسبت بزرگ اجرا می کنیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.