طرح های آموزشی در شمال شرق پایتخت اجرا شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره آموزشی شهروندی منطقه ۴ از برگزاری برنامه های مختلف آموزشی در محلات منطقه در آستانه استقبال از مهر خبر داد.

سید حمید رضا میر ابوطالبی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این اداره در راستای طرح استقبال از مهر اقدام به برگزاری برنامه هایی چون نصب بنر با موضوع تبریک بازگشایی مدارس در اماکن پر تردد و در مقابل مدارس، ارسال پیامک تبریک سال تحصیلی تازه به مدیران، دبیران و دانش آموزان، تهیه، تولید و توزیع بسته با موضوع سرویس مدارس در بین رانندگان تاکسی و سرویس مدارس جزء برنامه هایی است که از چند روز قبل از مهر ماه آغاز می گردد.

مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه ۴ ادامه داد: انجام فعالیت عمرانی جز برنامه های شاخص است که با بودجه تخمینی ده میلیارد ریال در بیش از ۵۰ مدرسه نیازمند در حال اجرا است.

میر ابوطالبی در ادامه تشریح عملکرد اداره آموزش شهروندی تصریح کرد: این اداره همچنین در سالهای ۹۰ و ۹۱ با صرف بودجه ای قریب به بیست میلیارد ریال موفق به انجام فعالیت های عمرانی در ۸۰ مدرسه، اهدا صد دستگاه رایانه به منظور هوشمند سازی مدارس، تجهیز تمامی کلاس های مقطع ابتدایی به ۱۰۲۰ کتابخانه، کلاسی، در زمینه استقبال از مهر و حمایت از مدارس شد.

وی بیان کرد: در روز اول مهر جشن بازگشایی مدارس در نه مدرسه منتخب طرح شهردار مدرسه با حضور شهرداران نواحی، روسای اجتماعی و . . . برگزار خواهد شد و همچنین مراسم ویژه ای با حضور شهردار محترم منطقه، معاونین و روسای ادارات، رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونین و کارشناسان، پلیس راهور، و . . . در دبیرستان دخترانه امام محمد باقر(ع) برگزار خواهد شد.

میر ابوطالبی اضافه کرد: از جمله برنامه های اجرایی در مدارس تقدیر از ۳ نخبه برتر علمی، ورزشی و مذهبی هر مدرسه، اهداء گل ، توزیع بسته های پذیرایی و بسته های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس به دانش آموزان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اهمیت و ترویج فرهنگ نماز، فرش های نمازخانه بیست مدرسه در محلات بیست گانه منطقه شسته خواهد شد و همچنین اداره آموزش شهروندی با مشارکت اداره فرهنگی اقدام به اعزام ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و شهروندان منطقه از باغ موزه دفاع مقدس خواهند کرد. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.