طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری به بخش خصوصی است

۰۷م اسفند ،

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈکورش امیدی پورˈ شامگاه یکشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گچساران افزود: طرح های گردشگری ،راه و شهرسازی و تصفیه خانه های آب و فاضلاب با وجود ضریب امنیت بالا ازجمله طرح هایی است با واگذاری زمین و تسهیلات بانکی مناسب شرایط خوبی برای مشارکت بخش خصوصی دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل و بهره برداری طرح ˈزیر گذرˈ شهر دوگنبدان در نیمه دوم سال آینده خبر داد و گفت: با رفع مشکلات کارگاهی روند اجرای این طرح شتاب خوبی گرفته است.

امیدی پور با اشاره به تصمیم مستقیم مسوولان اجرایی گچساران در مراحل مقدماتی طرح زیرگذر از مصوب نشدن آن در شورای ترافیک استان اظهار تاسف کرد و گفت: اگر مشکلات عبور شبکه های ارتباطی مخابرات، گاز و برق و آب در محوطه کارگاهی نبود این طرح در زمان مقرر تکمیل و بهره برداری می شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آماده واگذاری ۸۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای گچساران، بویراحمد و دهدشت به اشخاص واجدشرایط خبر داد و گفت: تاکنون نیز بیش از ۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان های گچساران و بویراحمد تکمیل و واگذار شده است.

وی استقبال مردم یاسوج از طرح مسکن مهر را خوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر این شهرستان واگذار شده است .

امیدی پور تصریح کرد: دولت آمادگی تعویض یک هزار واحد بافت فرسوده شهر دوگنبدان با واحدهای مسکن مهر را دارد که با توجه به تسهیلات بانکی و انتقال خدمات آب،برق،گاز و تلفن به واحدهای تازه و رایگان بودن پروانه ساخت بهترین فرصت برای ساکنان بافت فرسوده برای خانه دار شدن است.

وی تعداد واحد های مسکن مهر و خود مالکین استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و گفت:این تعداد واحد مسکن در حال ساخت تا پایان دوران دولت دهم تکمیل و واگذار خواهد شد.

۸۱۴۳/۵۵۵/۶۷۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.