طرح هجرت ۳ بهترین روش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار ‘مجید خراسانی’ در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح هجرت ۳ که در هنرستان فجر منطقه چهار آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وزارت آموزش و پرورش در اجرای طرح هجرت تاثیر بسیار عمیق و مستقیمی بر روی دانش آموزان داشته است.

وی افزود: این طرح در سال ۸۴ و با پیشنهاد ‘محمود احمدی نژاد’ رییس جمهوری با حرکتی رو به جلو آغاز شد که مورد استقبال همه دانش آموزان قرار گرفت.

جوانان و نوجوانان باحضور در اردوهای طرح هجرت۳ علاوه بر خدمت رسانی به مردم مناطق کمتربرخوردار در دوره های آموزشی اعتقادی، بصیرتی و اخلاقی نیز شرکت می کنند.

مسوول بسیج سازندگی کشور، خاطرنشان کرد: طرح هجرت ۳ در چهار سال اخیر نشان داد که الگوی موفقی در به کارگیری جوانان در عرصه سازندگی بوده است.

سردار خراسانی افزود: اجرای این طرح مورد رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز واقع شده زیرا که کاری عظیم در عرصه فرهنگی و سازندگی به شمار می رود.

وی با بیان این که اجرای طرح هجرت ۳ منجر به بهسازی و نوسازی مدارس شده است، خاطر نشان کرد: این طرح باعث پرکردن اوقات فراغت و غنی سازی آن برای بسیاری از دانش آموزان کشور شده است.

مسوول بسیج سازندگی کشور ادامه داد: این طرح مهم را حتی می توانیم به عنوان الگو به کشورهای دیگر ارایه کنیم زیرا طرحی فرهنگی و والا به حساب می آید.

ادامه دارد …

سیام**۷۲۶۱**۹۱۲۹**۹۱۳۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۱۱۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.