طرح همکدی استان فارس , فردا اجرا می شود

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

در راستای حذف کدهای بین ‌شهری تمام استان‌ها، از فردا چهارشنبه ۱۲ شهریورماه اجرای این طرح در استان فارس آغاز می‌شود. در این راستا کد این استان به ۰۷۱ تغییر و تمام شماره تلفن …

طرح مذکور در ۱۰۱ مرکز شهری و ۴۶۷ مرکز روستایی در سطح شهرستان های آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم بید، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیروکارزین، کازرون، گراش، لار، لامرد، مرودشت، مهر، نورآباد، نی ریز و کوار انجام می شود.

در این طرح عدد ۳ به شماره های مشترکین مراکز زیر مجموعه PC های شیراز و عدد ۴ به شماره های مشترکین مراکز زیر مجموعه PC های کازرون، مرودشت و آباده و عدد ۵ به شماره های مشترکین مراکز زیر مجموعه PC های لار، فسا و جهرم اضافه می شود.

مشترکین می توانند از طریق تماس با سامانه ۳۲۰۰ و یا با مراجعه به پورتال شرکت مخابرات استان به آدرس www.shiraztel.co.ir از شماره های جدید اطلاع یابند.

سهولت در ارتباطات درون استانی با هزینه کمتر و تماس تلفنی در سراسر استان بدون گرفتن کد را می توان از جمله مزایای این طرح نام برد.

اطلاعات کلیه شماره های استان برروی وب سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir) و پورتال شرکت مخابرات استان فارس (www. shiraztel.co.ir) قابل دسترسی است.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.