طرح و خدمات جدید ایرانسل اعلام شد

ایرانسل از عرضه محصولات و خدمات ارزش افزوده ویژه ماه مبارک رمضان، حضور مجدد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اعطای اعتبار هدیه به مشترکین جدید، تخفیف ۷۰ درصدی مودم‌های USB و همچنین تخفیف ۷۰ درصدی در هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا ،‌ این محصولات و خدمات ارزش افزوده شامل مسابقات پیامکی، آهنگ پیشواز، محصولات متنی، زنگ گوشی، تم گوشی، تصاویر پس‌زمینه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه هستند که علاوه بر عرضه از طریق ویترین ایرانسل، در غرفه ایرانسل در بخش رسانه‌های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز به مشترکین ارائه می‌شوند.

مشترکین و متقاضیان خدمات وایمکس ایرانسل نیز می‌توانند با مراجعه به دیگر غرفه ایرانسل واقع در فضای ورودی شبستان، از جدیدترین خدمات این سرویس دهنده وایمکس کشور مطلع شوند.

ایرانسل در ماه مبارک رمضان، آهنگ‌های پیشواز و زنگهای گوشی ویژه این ماه، شامل محصولاتی از جمله قرائت آیاتی از قرآن مجید، دعای روزانه ماه مبارک رمضان، قرائت مناجات نامه امیرالمومنین، ادعیه، تواشیح و بسیاری از ادعیه مذهبی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. فعال سازی این آهنگ‌های پیشواز از طریق پورتال ویترین، تماس با شماره ۷۷۷، ارسال کد محصول به شماره ۷۵۷۵ از طریق پیام کوتاه و یا شماره‌گیری کدهای دستوری ممکن است.

محصولات متنی ویژه ماه مبارک رمضان ویترین ایرانسل و همچنین نرم‌ افزارهای تلفن همراه ویژه این ماه، برروی بستر ویترین ایرانسل قابل دسترسی است.علاقه مندان دریافت فهرست دسته‌بندی شده محصولات ویژه ماه مبارک رمضان ویترین‌ ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه ۸۴۲۰ و یا مراجعه به پورتال اینترنتی ویترین در وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir از فهرست محصولات ویژه این ماه مطلع شوند.

از سوی دیگر مشترکین جدید سیمکارت‌های ایرانسل نیز می‌توانند در این ماه و با حداقل یک بار شارژ سیم کارت خود در اولین هفته پس از فعال‌سازی، از ۱۰هزار ریال اعتبار رایگان داخل شبکه با اعتبار یک ماه بهره‌مند شوند. این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای داخل شبکه و نیز استفاده از خدمات اینترنت همراه به کار برد.

براساس این گزارش، متقاضیان وایمکس ایرانسل نیز می‌توانند با ثبت‌نام سرویس وایمکس در طول ماه مبارک رمضان و در چهار دوره‌ زمانی ۱ تا ۴، ۸ تا ۱۱، ۱۴ تا ۱۷ و ۲۳ تا ۲۶ مرداد، از ۷۰ درصد تخفیف ویژه مودم USB بهره‌مند شده و این نوع از مودم‌های وایمکس ایرانسل را به همراه یک سامانه تقویت کننده رایگان، با بهای ۲۹۹ هزار ریال خریداری کنند. ضمن آنکه ایرانسل با ارائه طرح ساعات خوش وایمکس ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان، این امکان را برای مشترکین اعتباری وایمکس خود فراهم آورده تا در طول ماه مبارک رمضان امسال، از تخفیف ۷۰ درصدی ویژه بهره‌مند شوند.

بدین ترتیب، از ساعت ۲ تا ۶، هزینه هر مگابایت ترافیک مصرفی این دسته از کاربران، با ۷۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود. اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات ارزش افزوده ویژه ماه مبارک رمضان، طرح اعتبار هدیه، تخفیف ۷۰ درصدی در بهای مودم های USB وایمکس و هزینه ترافیک مصرفی به مناسبت حلول این ماه، از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل دسترسی است.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.