طرح پوشش بتنی کانالهای انتقال آب در ۶۵ روستای قائمشهر اجرا شد

۱۸ام بهمن ،

ˈ علی درویش نیاء ˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از سال ۱۳۸۰ پس از ادغام دو وزارت خانه جهاد سازندگی و کشاورزی در سطح شهرستان قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال ۱۰۵ کیلومتر در ۶۵ روستای پوشش بتنی کانال های انتقال آب انجام شد.

وی گفت: همچنین بمنظور جلوگیری از هدر رفت آب چاههای کشاورزی و تسریع در انتقال آن به مزارع در قالب هشت پروژه بطول ۱۳ و نیم کیلومتر پوشش بتنی با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال لوله گذاری خط انتقال آب انجام شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در تشریح مشخصات پروژه جهاد کشاورزی شهرستان در دهه فجر امسال , گفت: لوله گذاری خط انتقال آب در سه فاز در روستای باغدشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال , لایننیگ کانال انتقال اب روستای گزنه کلا با ۱۰۲ بهره بردار و صرف یک میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال و لاینینگ کانال بتنی آب روستای سنگتی با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال به بهره برداری رسید .

مهندس درویش نیاء تعداد اشخاص بهره بردار از افتتاح این طرحها را ۳۷۰ نفر برشمرد وگفت: برای اجرای این طرح ها مبلغ ۵۳۱ میلیون ریال سهم دولتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی , تملک دارایی های سرمایه ای استانی و بانک جهانی و نیز آورده شخصی متقاضیان تامین اعتبار و هزینه شد.

/۷۳۲۹/۴۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.