طرح کاشت نهال رایگان در منطقه ۱۷

۲۰م آذر ،

شهردار منطقه ۱۷گفت: برای توسعه و افزایش سرانه ی فضای سبز طرح کاشت نهال رایگان در حیاط منازل یا مقابل منزل شهروندان جنوب غرب تهران اجرا می گردد.

بهروز محمد زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب فوق افزود: تاکنون کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در باغچه ی شهروندان جنوب غرب تهران انجام شده است.
 وی درمورد نحوه ی اجرای این طرح گفت: با اطلاع رسانی مناسب از طریق تبلیغات محیطی، نصب بنر و پلاکارد در معابر اصلی منطقه، مراکز آموزشی گل و گیاه نواحی ۳ گانه، مدارس و فضای سبز عمومی، بانک اطلاعاتی برای اجرای این طرح  توزیع شد.
محمد زاده در ادامه گفت: مرحله اجرایی این طرح به سه گروه شامل یک کارشناسی و دو کارگر در هر ناحیه و با مراجعه به منازل شهروندان و علاقمندان به کاشت نهال آغاز شد.
وی افزود: بیش از۸۰ درصد از درختان در نظر گرفته شده برای کاشت در منازل شهروندان درختان مثمر است تا شهروندان پشتکار بیشتری برای نگه داری از این فضاها سبز را داشته باشند.
محمد زاده خاطر نشان کرد: کارشناسان در زمان مقرر بر چگونگی نحوه ی رسیدگی شهروندان به این درختان نظارت می کنند و همچنین دیگر شهروندان منطقه ی ۱۷ برای مشارکت در این طرح می توانند به مراکز گل و گیاه پزشکی بوستان های سلامت و زمزم مراجعه کنند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.