طرح کاهش بارمالی قبوض گاز

جام جم آنلاین: با مصوبه جدید دولت و آغاز فعالیت شرکتهای خدمات انرژی، مشترکان خانگی، تجاری و اداری با دریافت خدماتی رایگان می‌توانند بار مالی قبوض گاز خود را ماهانه تا مرز ۵۰ درصد کاهش دهند.

تورج بطحایی عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های خدمات انرژی  درباره جزیئات ساز و کار فعالیت این بنگاه‌های تازه نفس اقتصادی، گفت: پس از انجام مطالعات اقتصادی، قراردادی به منظور کاهش مصرف گاز با مشترکان خانگی و نجاری امضا می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه پس از امضای قرارداد تمامی تجهیزات مورد نیاز به‌طور رایگان توسط شرکتهای خدمات انرژی نصب و راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله حتی هزینه ایاب و ذهاب هم از مشترکان خانگی و تجاری گاز دریافت نمی‌شود.
 
این فعال اقتصادی در خصوص نوع تجهیزات راه‌اندازی شده در ساختمان‌ها به منظور کاهش بار مالی قبوض گاز، اظهار داشت: برای یک آپارتمان حدود ۱۰۰ متری تجهیزاتی همچون شیرهای برقی، سامانه کنترلی موتورخانه هوشمند، عایق بندی، رسوب گیری منابع آب گرم موتورخانه و تاسیسات گرمایشی انجام می شود.
 
بطحایی با یادآوری اینکه انجام این اقدامات و نصب تجهیزات حدود دو میلیون تومان هزینه به همراه دارد، تاکید کرد: با این وجود هیچگونه هزینه ای از مشترکان دریافت نمی شود و تمامی این خدمات به طور رایگان ارائه می‌شود.
 
عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های خدمات انرژی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات کاهش مصرف انرژی، وضعیت قبوض گاز مشترکان خانگی و تجاری از یکسال گذشته مورد بررسی قرار می گیرد، اعلام کرد: با صدور اولین قبوض گاز بهای گازبهای مشترکان بین ۳۰ تا بیش از ۵۰ درصد کاهش می یابد.( مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.