طرح گفتمان سازش به عنوان جایگزینی جهت گفتمان مقاومتی، امری اشتباه است

۱۳خردادماه،

“دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم”گفت: طرح گفتمان سازش، به عنوان جایگزینی جهت گفتمان مقاومتی از سوی برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با توجه به تاکیدات “مقام معظم رهبری” در این مسئله امری اشتباه است.

محمدحسن صادق‌پور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نحوه تبلیغات دور یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: با گذشت یک هفته از زمان تبلیغات، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در سطح شهر دیده نمی‌شود و در بهترین حالت ممکن، کاندیداها بیشتر وقت خود را صرف تبلیغات رسانه‌ای می‌کنند.

 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی قم افزود: متاسفانه با توجه به گذشت قریب به یک هفته از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری هنوز برخی از کاندیداها ستادهای انتخاباتی خود را دایر نکرده‌اند، که سبب کاهش شور و هیجان انتخاباتی در شهرستان‌ها شده است.

صادق‌پور با اشاره به رقابت کاندیداهای ریاست‌جمهوری در قالب گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این دوره  به سبب بصیرت و آگاهی مردم و برآورد نامزدها از عدم استقبال مخاطبان از حرف‌های تند قبل، اگرچه  بعضی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با زدن حرف‌های تند و نشان دادن کلیدهایی در دست حامیانشان خود را مورد تسمخر قرار داده‌اند اما کاندیداها باید به بیان برنامه‌های خود به صورت کامل بپردازند.
 
وی تصریح کرد: انتقادهای مختلفی که از سوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری نسبت به دولت‌های قبل در سخنرانی‌ها به گوش می‌رسد، بدون ارائه راه‌حل‌ سازنده از سوی این کاندیداهای منتقد، سخنرانی‌ها بیشتر جنبه شعاری و به منظور جذب آرا صورت می‌گیرد.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم دربارهٔ رویکرد نامزدها نسبت به مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاست‌خارجی اظهار داشت: کاندیداها باید با توجه به برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز توسعه، دیدگاه‌های خود را نسبت به اقتصاد چپ سوسیالیستی، راست لیبرالی و یا اقتصاد اسلامی بیان کنند.
 
وی در پایان با اشاره به انتخاب اشتباه بعضی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری با طرح گفتمان سازش، به عنوان جایگزینی جهت گفتمان مقاومتی خاطرنشان کرد: طرح گفتمان سازش، به عنوان جایگزینی جهت گفتمان مقاومتی از سوی برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با توجه به تاکیدات “مقام معظم رهبری” در این مسئله امری اشتباه است.
انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.