طعنه تند مهران مدیری به جشنواره کن

۲۰خردادماه،

مهران مدیری که در سالهای اخیر و در برنامه های طنز خود نگاه انتقادی به سینمای جشنواره ای داشته است در یکی از قسمتهای اخیر سریال ویلای من طعنه و کنایه جالبی به جشنواره فیلم کن زده است .

ممتازنیوز: مهران مدیری که در سالهای اخیر و در برنامه های طنز خود نگاه انتقادی به سینمای جشنواره ای داشته است در یکی از قسمتهای اخیر سریال ویلای من طعنه و کنایه جالبی به جشنواره فیلم کن زده است .

دریکی از قسمتهای ویلای من وقتی خبر فوت هرمز مشکات یکی از اعضای خاندان مشکات می رسد دختر او در حال فیلمبرداری از مراسم ختم مشکات است و به دیگران می گوید که می خواهد این فیلم را به جشنواره کن بفرستد!

مهران مدیری در سالهای اخیر در برنامه های طنز خود با طعنه وکنایه به سینمای جشنواره ای پرداخته بود . او چند سال قبل دریکی از برنامه های خود با عباس کیارستمی و سبک او شوخی کرده بود که البته با واکنشهای شدیدی مواجه شد به طوری که روزنامه اصلاح طلب اعتماد با انتشار یافتن عکسی از کیارستمی در صفحه اول خود به انتقاد از مدیری پرداخته ونوشته بود که چنین برخوردی با فیلمسازی چون کیارستمی که اعتبارزیادی برای ایرانیان در دنیا کسب کرده درست نیست.

تاکنون دوازده مجموعه از «ویلای من» توزیع شده است و مجموعه سیزدهم این سریال روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد پخش می گردد. گفتنی است مجموعه‌ی دوازدهم ویلای من روز دوازدهم خرداد ماه در سراسر کشور توزیع شده بود.

سینما پرس


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.