طلاب غیرایرانی خواستار برخورد سازمان ملل با جنایات میانمار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، طلاب غیرایرانی در بیانیه  خود، سکوت سازمان ‌های حقوق بشر در قبال جنایات اخیر در میانمار را محکوم و تاکید کردند: ملت ‌های بیدار مسلمان و آزادی ‌خواه جهان باید نسبت به جنایات ضد بشری و برخورد تبعیض آمیز با مسلمانان و کشتار مظلومانه آنانه از خود واکنش نشان داده و از مسلمانان مظلوم این کشور حمایت کنند.

در این بیانیه که شامگاه چهارشنبه در همایش همدردی با مسلمانان مظلوم میانمار در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم قرائت شد تصریح شده است: مسلمانان میانمار در ماه مبارک رمضان، در معرض خشونت بارترین جنایات به سر می برند و روزهای زندگی را در سکوت ننگین بانیان و مدعیان حقوق بشر پشت سر می‌گذارند و این خود موجی از نگرانی و نفرت را نسبت به مدعیان دروغین حقوق بشر در میان جوامع اسلامی به راه انداخته است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی تردید این حرکات فجیع و ددمنشانه جز در جهت استمرار سیاست اسلام‌ستیزی غرب و کشورهای غربی به ویژه آمریکای جنایتکار نیست که در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر و آزادی در حال انجام است.

در بخش دیگری از این بیانیه با محکوم کردن حمایت دولت میانمار از افراطیون بودایی تاکید شده است: دولت میانمار باید ضمن رعایت حقوق مسلمانان، گزارش دقیق و جامعی را به مسلمانان جهان ارائه کند و هرچه سریع تر شرایطی را فراهم کند تا خشونت‌ها در این کشور پایان یافته و امنیت مسلمانان تامین شود.

همچنین یکی از طلاب میانماری در این مراسم در سخنانی سکوت مرگبار مجامع مدعی آزادی و حقوق بشر را مضحک و خنده دار دانست و اضافه کرد: آنچه موجب رخ دادن چنین وقایعی در میانمار است انتقام گیری غرب از رشد روزافزون اسلام و مسلمانان در جهان است و آنان از این رشد و پیشرفت اسلام در هراس هستند.

سیدمحمد مسعود ادامه داد: استکبار به رهبری آمریکا و اسرائیل در این جنایات نقش داشته و سهیم هستند و این جنایات توسط عمال دست نشانده آنان در میانمار صورت می گیرد.

گفتنی است در جنایات اخیر میانمار هزاران مسلمان مظلوم در سایه حمایت دولت این کشور از بودائیان افراطی و سکوت و حمایت مجامع بین المللی و غربی مورد جنایت و تجاوز قرار گرفته و کشته شده اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.